Thursday 11 November 2010

So totally fashön.

 Igår var min lediga dag, så jag slappade, kollade på Mean Girls (och ja, jag skäms för det), kramade bäbisar och sen hade Kajsa bjudit med mig på event på NK, där Elle presenterade Dagmars nya resort-kollektion. Kläderna var riktigt fina, folket trevligt och mousserande rosén var god. Sedan blev det middag och ett glas vin med Kajsa före det var dags att bege sig hem i vintermörkret. 

 Ungefär såhär trött var jag när jag kom hem. Dagens var mina älskade pärlor med klänning från Myrorna och yllekofta från butiken.
Idag hänger jag ut nyheter i butiken, har skyltat om med julinspirerat kitsch, och hängt ut lite glittriga festblåsor. Ingen dagens idag, jag hade en major wardrobe malfunction och ser ut som en bomullsrondell. 

On my day off, I rested, watched a movie, cuddled babies and went to an Elle/Dagmar event with Kajsa where they served up some tasty rosé and lovely people alongside the very impressive collection. Then we headed for dinner and a glass of wine before it was time to make my way home. Today I´m reshuffling things in the shop, making a christmassy display and getting the party dresses out. No outfit of the day today, I look like a cotton pad.

No comments:

Post a Comment