Monday 29 November 2010

Come on, Ketchup.


Fredag hängde jag upp det sista av utställningen inför Lördagens vernissage, gjorde om i skyltfönstret och gav mamma den underbara 70-tals-kreationen jag köpte på vintagemässan. Den krympte lite lite i tvätten och blev för kort för mig och jag blev så ledsen, men titta bara vad vacker lilla mamma blev i den! 
Själv hade jag en snedbang och massvis av lager på lager då det var lite kyligt ute. 

Friday was a day for the final preparations for the exhibition opening on Saturday, and redoing the shop window. I also gave Mama Kellerman the 70s beauty I fell in love with at the Stockholm Vintage fair as it had shrunk in my careful hand wash. Gutted, but look how pretty she was in it!
I was rocking a side-bang and lots of unflattering layers as it is pretty nippy and well below 0C in the land of the ice and snow at the moment.


No comments:

Post a Comment