Saturday 11 December 2010

Saturday. In which there is a good review.

Paris With Love på Cosmopolitans hemsida har skrivit om oss i sin vintageguide, så man tackar och bugar! Det är en jättefin liten recension, så det är jag supernöjd med. Hon skriver:

"En riktigt fin butik med härligt utbud av vintage. 
Här hittar man också en hel del hattar, strumpor och andra accessoarer. 
Plocka upp nåt till din preppy syrra så blir hon säkert överlycklig! 
Har du tur har de just fått in fina ringar som alltid är det jag jagar efter 
när jag besöker mor och dotter Kellermans vintage och mint. 
Emellanåt ordnas galleriutställningar i butiken som extra bonus- 
ingen kan väl ha missat bror Kellermans tecknade seriestrip Rocky?"

Idag syr jag fler vimplar, städar runt och väntar på Kajsa som har utlovat finbesök och vin i utbyte mot mina tjänster som personlig cheerleader. Jag hjälper även superfina herrar som kommer in och letar vintage julklappar till damerna i sina liv - en av mina absoluta favoritsysslor!

We´ve been featured on one of Swedish Cosmo´s blogs, Paris With Love, and the review was lovely, so I´m obviously very pleased with that. Today I´m making even more bunting, tidying up and waiting for Kajsa, who has promised me a visit and wine in exchange for my services as her personal cheerleader. I´m also helping lovely gents looking for vintage christmas pressies for the ladies in their lives - definitely one of my favourite things to do in the shop!

No comments:

Post a Comment