Monday 21 March 2011

Lille kanin, vil du vaere min?



Igår var det burleskloppis i hufvudstaden! Kellerman Vintage lyckades slingra sig in och fixa ett bord sista minuten, så jag åkte dit med högar av vintage och underbara accessoirer. Det var en riktigt fin dag, med vackra utställare, besökare och artister. Håll tummarna för en till loppis inom en snar framtid! 

Självklart glömde jag ta bilder i kaoset, så jag väntar på att någon annan laddar upp sina bilder så att jag kan stjäla dem. 

And in other news: ovan ses vinsnurror Kajsa och jag pysslade ihop under våran pysseldag. Vindsnurror är superlätta att göra, och blir väldigt söta (även om det är oväntat svårt att få dem att... snurra). Just de här osnurriga snurrorna är gjorda av sidor från en vintage, Dansk, barnbok, pinnar från Panduro, lite pärlor och färg. Vill du veta hur man gör, kanske?

No comments:

Post a Comment