Thursday 3 March 2011

Here comes the bride

Förberedelserna för mina drömmars vintage bröllop är igång för fullt. Jag har printat, stämplat, knycklat, strukit och fixat inbjudningar, samt slickat alldeles för många kuvert. Den där speciella smaken verkar inte vilja försvinna. Jag tror att jag får leva med den resten av livet. Det är ok. Man vänjer sig nog efter ett par år. 


På lillasysters födelsedag fick vi en chans att repetera vacker presentation av sötsaker, och det var riktigt sött faktiskt. 


Jag är sämst på att baka, men bra på att dekorera, så det jobbet brukar jag paxa. Lillasysters tårta blev fylld av hjärtan. Här syns även min vintage förlovningsring, som jag är så förälskad i och stolt över. Den tillhörde min blivande svärmor, som fick den när fästmannens föräldrar förlovade sig för många år sedan. Sedan dess har hon skaffat en ny, och gav mig äran att bära denna. 


Och bilderna har fästmannen tagit, såklart. 


No comments:

Post a Comment