Thursday 21 October 2010

Saturday night (no fever)

I Lördags hade Johanna och Elin inflyttningsfest, och hade varit snälla nog att bjuda oss. Dagen till ära hade jag en rejäl beehive (som jag ju visade hur man får till häromdan), stor rosett i vintage tyg med äpplen på, en klänning från Vila och min vanliga blandning av tre lager tights och stulen kofta.

Det bjöds på mumsiga chokladbollar (och chili)

Jag tvingade på Kajsa en jordgubbe/vanilj-cider. Det börjar verkligen kännas som om att jag har ett ganska kasst inflytande på henne.

Elin hade världens finaste strumpbyxor. Om hon inte vore så snäll hade jag nog slitit dem av henne och sprungit, men det skulle varit fel.


Elin and Johanna had a moving in party Saturday, which featured my big beehive, chocolate balls, crispbread, chilli and the world´s most beautiful tights.
 

No comments:

Post a Comment