Tuesday 26 April 2011

Whoopsie daisy.

Ja, det blev lite försenat, och är så fortfarande, men fina bilder från Vintagemässan kommer så småningom. Och ja, det var roligt och spännande och helt hemskt för de stackars fötterna, men vad gör det när man får träffa så många nya fina och vackra gamla bekanta personligheter?


Medan vi väntar på att fästmannen ska ladda upp sina bilder delar jag med mig av stulet material från den största vintagemässans vårevenemang. Som E24 så vackert uttryckte det; "Vintagemässan Växer". Spännande sak, om inte rubrik.


Och Gina på Americana delar med sig av de bäst klädda (men jag fick inte vara med, what's up with that, Gina? ha ha). Jag bytte även till mig en underbar cheerleader-dräkt från just Americana Classic Vintage, så det är också bilder att se fram emot!






Fina Elsa var där, så vi kunde äntligen handla fluga till fästmannen! Hon har lagt upp en hel del fina bilder, och såg själv ut som en vintagedröm båda dagarna - här hittar du alla bilderna från Grandmother's Pearls. 







1 comment:

  1. I thought I'd leave it to you to share the incriminating evidence ;) It was great to see y'all the weekend of B:F!

    ReplyDelete