Friday 28 May 2010

Regnig Fredag (all in Swedish today)

Idag är det lite småkyligt i luften och jag är trött som få då jag har en liten chihuahua hemma som väcker mig för att gå ut och kissa/dricka lite vatten/vandra runt i lägenheten/stirra ut genom ett fönster varannan timme. Han har börjat bli lite förvirrad på gamla dar, tror jag. Han är tretton år, så det blir ju en del i hundår, och jag har därför överseende med att inte få sova. Fast det gör mig helt värdelöst hjärndöd när jag inte är utvilad. Så jag häller i mig cola light och tar rökrast och varvar mat och godis och mer cola tills jag börjar känna mig mänsklig igen. 

Sommaren tvekar fortfarande.

Jag letar artiklar om vintage, men hittar förvånansvärt få. En egen artikelserie kanske skulle bli bra. Med lite tips och råd och allmänna fakta. 

Läser Kajsas blogg som är hur fin som helst och får bloggavundsjuka. Hon skriver så fint och har söta bilder. HÄR ligger hennes blogg nu. Såhär fin är hon:


Visst blir man lite avis?

No comments:

Post a Comment