Monday 10 October 2011

Sofo Night


Det här inlägget är försenat på grund av en resa till England, men bättre sent än aldrig! 


Senaste Sofo night blev en riktigt gedigen runda av området, och vi betade av East Street Piercing, där det bjöds på rosé och choklad, och Daisy Dapper, där jag inhandlade min fina adresslapp bland annat. Sedan bar det iväg till Nada, där nummer två av tidningen SOFO firades, lästes och skålades på. Har du inte ditt nummer än, så kan du plocka upp det i butiken nu!





Vidare från Nada blev det Big Jeffs Rockabilly Hangout hos Bröderna Olsson, yatzee, vin, gott sällskap och fniss som avslutades med en inte helt spikrak resa hem. 







Som sagt har jag nu återvänt från en kortare resa till England, och lägger upp lite bilder från den imorgon! Jag letade febrilt efter vintage, men det gav tyvärr inga resultat. Detta har jag dock rättat till med lite shopping idag, och ett litet antal underbara femtiotalsklänningar har redan påbörjat resan till butiken från Amerika.

No comments:

Post a Comment